امسال با تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) با نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد . اما سوال اینجاست که چرا اقتصاد و فرهنگ و چرا دعوت از آحاد ملت برای ساختن این دو مقوله ؟!

سال گذشته که با نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شد همه دیدیم که حماسه سیاسی که آحاد ملت در آن سهم دارند به بهترین نحو محقق شد ولی مردم نتوانستند طعم حماسه اقتصادی که بیشتر ، تلاش دولتمردان را می طلبد را احساس کنند هرچند تلاشهای زیادی از طرف دولتمردان صورت گرفت و باعث پائین آمدن نرخ تورم شد ولی حماسه مورد نظر مقام معظم رهبری که مردم نیز منتظر آن بودند محقق نگردید .

از طرفی این روزها یکی از دغدغه های مهم و اساسی رهبر عزیزمان مقوله فرهنگ است ، مقوله ای که این روزها دچار آسیب های زیادی شده و فرهنگ کهن ایرانیان مورد هجمه فرهنگ نوظهور غرب قرار گرفته است  و مبارزه در این دو میدان مهم مدیریتی جهادی و عزمی ملی را می طلبد .

امید که مسئولین محترم با مدیریت جهادی خود پس از آسیب شناسی های لازم در صحنه اقتصاد و فرهنگ با با پشتوانه عزم ملی ملت غیور ایران بتوانند در صحنه اقتصاد و فرهنگ که این روزها محلی برای جولان دشمنان قسم خورده این انقلاب گردیده است ، دشمنان این ملت و انقلاب را چون گذشته مایوس و ناامید نموده و در سایه داشتن اقتصادی فعال و پویا فرهنگ کهن ایران زمین را نه تنها زنده و پویا نگهداریم بلکه به کشورهای دیگر هم صادر کنیم .

و در پایان :                           

امسال حماسه ساز گردد ملت

در فرهنگ و اقتصاد با صد همت

درس شرف از فاطمه آموخته است

هیهات که لحظه ای پذیرد ذلت


امسال را سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری می کنیم


لبیک یا خامنه ای



نظر  

نوشته شده توسط زارعی در جمعه 93/1/1 ساعت 2:13 عصر. - لینک ثابت